دانلود فیلم ایرانی پا تو کفش من نکن از سحر قریشی و علی صادقی

دانلود فیلم سینمایی پا تو کفش من نکن کیفیت بلوری 1080p و 720p و 480p

دانلود قانونی فیلم پا تو کفش من نکن با حجم کم و عالی

Download Film Irani Pa To Kafshe Man Nakon

دانلود فیلم ایرانی پا تو کفش من نکن از سحر قریشی و علی صادقی

نام فیلم: پا تو کفش من نکن

ژانر: کمدی طنز / اجتماعی

سال تولید: 1395

سال انتشار: 1396

محصول کشور: ایران

مدت زمان: 90 دقیقه

کارگردان: محمد حسین فرح بخش

نویسندگان: زهرا پیرهادی

تهییه کننده: عبدالله علیخانی

اطلاعات بیشتر: کلیک کنید

ستارگان: رضا ناجی، سحر قریشی، بهنوش بختیاری، یوسف تیموری، علی صادقی، سیروس گرجستانی، صدیقه کیان فر، احمد ایراندوست، پریناز لطف الهی، مختار سائقی، بهشاد مختاری، اردشیر کاظمی، مجید علیزاده، حسینعلی قورچی، محمدرضا احمدی، بیتا عالمی، حسین لواسانی، مرجان اشتری، هاوار قاسمی، مهرو شعله ور، مهتاب راد و…

خلاصه داستان فیلم پا تو کفش من نکن: داستان دو زوج را روایت می‌ کند که برای ثبت ازدواج به محضر می‌ر وند ولی شلوغی محضر عاملی می‌ شود برای رخداد اتفاقی غیر منتظره و در نهایت گره خوردن زندگی این دو زوج به یکدیگر!


دانلود فیلم ایرانی پا تو کفش من نکن از سحر قریشی و علی صادقی

نقد و بررسی پا تو کفش من نکن

دانلود فیلم ایرانی پا تو کفش من نکن از سحر قریشی و علی صادقی

برای صحبت درباره « پا تو کفش من نکن » نیاز است تا ابتدا سابقه کارگردان آن در سینمای ایران بررسی شود. کارگردانی که فعالیت خود را به عنوان تهیه کننده آغاز نمود اما بعدها تصمیم گرفت خود پشت دوربین رفته و تجربه کارگردانی را بدست آورد. وی در این سالها انواع و اقسام فیلمهای ضعیف و بی اهمیتی از جمله « مستانه » و « آبنبات چوبی » را روانه بازار کرد و در این بین فیلم پر حاشیه ای به نام « زندگی خصوصی » را هم ساخت که حواشی آن به مراتب بیشتر از ارزش سینمایی اش بود.اما حکایت « پا تو کفش من نکن! » از دیگر ساخته های فرح بخش جداست.

دانلود فیلم ایرانی پا تو کفش من نکن از سحر قریشی و علی صادقی

فرح بخش در جدیدترین تجربه سینمایی اش اثری را روانه سینما کرده که به نظر می رسد با هیچ متر و معیاری نمی توان آن را در حد و اندازه های سینما دانست. اثری کمدی که برخاسته از شوخی و موقعیت های جنسی کم ارزشی است که اتفاقاً توانایی خنداندن مخاطبش را ندارد چراکه حداقل بسترهای سینمایی را برای سر و شکل دادن به این شوخی ها مهیا نمی کند و آن را بی محابا و با کمترین پرداخت، به سوی مخاطب شلیک می نماید. در فیلم مفهومی به نام « شخصیت پردازی » وجود ندارد و هرآنچه در تصویر مشاهده می شود، مجموعه ای از تیپ های آشنایی است که بازیگران فیلم در سالهای گذشته در آثار مختلف به نمایش گذاشته اند و حالا همان تیپ های کاریکاتوری را به « پا تو کفش من نکن! » منتقل کرده اند. به عنوان مثال رضا ناجی که بطور ناامید کننده ای از یک بازیگر ارزشمند در سالهای نه چندان دور تبدیل به بازیگر آثار کمدی سطحی شده، کماکان فرد آذری زبانی است که کلمات را اشتباه ادا می کند و البته میانه ای با مدرنیته شدن ندارد و در این موقعیت راحت نیست. شکل و شمایل این شخصیت برخاسته از تفکر عجیب و منقرض شده ای است که سالها پیش می توانست خنده ای را به لبان مخاطب بیاورد اما بعید است امروز کسی به چنین شوخی های بخندد. منبع / مووی مگ

دانلود فیلم ایرانی پا تو کفش من نکن از سحر قریشی و علی صادقی

پا تو کفش من نکن فیلم سینمایی کامل دانلود

همچنین پیشنهاد میشه ببینید

به اطلاع کاربران گرامی میرساند که این اثر متعلق به عصر آپلود بوده و سایت همراه مووی با هماهنگی شرکت عصر آپلود اقدام به فروش و دانلود قانونی این فیلم کرده است. قانونی و حلال دانلود کنید.

شماره پشتیبانی ثابت عصر آپلود: 021-77729557 پاسخگویی در ساعات اداری

ربات پشتیبان تلگرام شرکت عصر آپلود : @Shop_Upera_Bot


دانلود فیلم پا تو کفش من نکن با کیفیت 1080p حجم: 1.86 گیگابایت با قیمت 2,000 تومان

Download


دانلود فیلم پا تو کفش من نکن با کیفیت 720p حجم: 1.44 گیگابایت با قیمت 1,800 تومان

Download


دانلود فیلم پا تو کفش من نکن با کیفیت 480p حجم: 863 مگابایت با قیمت 1,500 تومان

Download


دانلود فیلم پا تو کفش من نکن با کیفیت 240p حجم: 560 مگابایت با قیمت 1,000 تومان

Download