خلاصه داستان فیلم بیگانه - بیگانه و انسان، قسمت 1 ، Alienoid - Alien-Human Part 1

درگاهِ زمان بین شمشیرزنی که میخواهد شمشیر افسانهای الهی را در پایان سلسله گوریو تصاحب کند و کسانی که در سال 2022 یک زندانی بیگانه را تعقیب میکنند باز میشود.

درباره فیلم بیگانه - بیگانه و انسان، قسمت 1 ، Alienoid - Alien-Human Part 1

دانلود فیلم بیگانه – بیگانه و انسان، قسمت 1 Alienoid – Alien-Human Part 1 2022 زیرنویس فارسی چسبیده

درگاهِ زمان بین شمشیرزنی که میخواهد شمشیر افسانهای الهی را در پایان سلسله گوریو تصاحب کند و کسانی که در سال 2022 یک زندانی بیگانه را تعقیب میکنند باز میشود.

دانلود فیلم جدید بیگانه – بیگانه و انسان، قسمت 1 از همراه مووی

فیلم بیگانه – بیگانه و انسان، قسمت 1 محصول سال 2022 کشور کره جنوبی در ژانر اکشن و تخیلی و علمی تخیلی میباشد. بیگانه – بیگانه و انسان، قسمت 1 توسط Dong-hoon Choi کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Kim Eui-sung و Lee Hanee و Yoo Jae-myung در آن ایفای نقش کرده اند

نظرات کاربران

حامد:

7 شهریور 1402 | 19:59

فیلم خوبیه. جلوه های ویژه قابل توجهی داره. شخصیت پردازی مناسبه. روایت فیلم در ابتدا تا حدودی ثقیل و گنگ هست اما از نیمۀ دوم فیلم هم درک محتوا برای بیننده آسونتر می شه و هم جنبه های احساسی فیلم پر رنگتر به نمایش در می یاد. پیرنگ داستان اشاره به تصاحب ذهن انسانها بعنوان زندان بمنظور حبس محکومین خبیسی ست که از سیاره ای دیگر به زمین تبعید شده اند. در بعد علمی-تخیلی داستان، اشاره به درگاه ها و جابجایی میان جهان های موازی به شکلی تازه تر انجام شده و کشش داستان را برای بیننده تقویت می کند. چالش درک ارتباط میان انسان و ربات ها و آنچه که در ذهن و روان این دو می گذرد، و همچنین تفاوت های رایج میان آن دو از جمله احساس و عشقی که نقش اول مرد در این داستان قادر به درک آن نیست، از دیگر نکات قابل ذکر در این فیلم می باشد. مثبت دادم. با تشکر از همراه مووی!

نظر شما چیست؟