خلاصه داستان فیلم قاتل جاده یخی ، Ice Road Killer

فیلم، هلن و دخترش لورن را دنبال میکند که به یک کلبه منزوی در مناطق سرد شمال میروند و با یک رهگذر ملاقات میکنند که در واقع دزدی است که سعی میکند از یک قاتل خونسرد فرار کند و حالا هلن و لورن نیز در رادار این قاتل هستند.

درباره فیلم قاتل جاده یخی ، Ice Road Killer

دانلود فیلم قاتل جاده یخی Ice Road Killer 2022 زیرنویس فارسی چسبیده

فیلم، هلن و دخترش لورن را دنبال میکند که به یک کلبه منزوی در مناطق سرد شمال میروند و با یک رهگذر ملاقات میکنند که در واقع دزدی است که سعی میکند از یک قاتل خونسرد فرار کند و حالا هلن و لورن نیز در رادار این قاتل هستند.

دانلود فیلم جدید قاتل جاده یخی از همراه مووی

فیلم قاتل جاده یخی محصول سال 2022 کشور کانادا در ژانر درام و ترسناک و هیجان انگیز میباشد. قاتل جاده یخی توسط Max McGuire کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Sarah Allen و Erica Anderson و Zoë Belkin در آن ایفای نقش کرده اند

نظرات کاربران

حامد:

23 مهر 1402 | 04:29

اشکالات متعددی در فیلم به چشم می خورد که از جذابیت و کشش آن می کاهد. نخست آنکه داستان فیلم گرچه قابل قبول هست اما خوب نگارش نشده و از طرف دیگر انبوهی از کاستی ها در فیلمنامه وجود دارد که اعتبار داستان را با سوال مواجه می کند. مانند: درب اتاق مهمان پذیر که زنجیر نداشت؛ عملکرد پلیس که به شدت ضعیف بوده و با واقعیت همخوانی نداشت؛ گوشی دختر سارق بدون گذرواژه بود؛ نقش آسیب جسمانی که توسط سارقان به راننده کامیون وارد شده بود و حس انتقام را در وی شعله ور کرده بود در متن داستان مغفول مانده بود، موضوعی که از یک رانندۀ درستکار یک قاتل تمام عیار ساخته بود. هرچند فیلم با بودجه کم ساخته شده اما تنها چیزی که می تواند بیننده را به دیدن آن تشویق کند صرفا حضور و اجرای برخی از بازیگران است که رضایت بخش به نظر می رسید. گذشته از تمام نواقص گفته شده، صحنه های خیره کننده زمستانی در مناطق برفگیر و جنگلی همچون وزن تعادلی در تعیین میزان جذابیت فیلم محسوب می شود. گرچه جادۀ یخی در فیلم مشاهده نشد و هر چه بود برف بود و برف! اما روی هم رفته سکانس های ضبط شده در انتاریوی کانادا و بنا به روایتی در اتاوا و ویرجینیای آمریکا اغواکننده و چشمگیر بود. هر چند ممکن است صفت "یخی" که در عنوان فیلم بکار رفته به شکلی استعاری به ذهن یخ بسته شخصی اشاره کند که حس مضموم انتقام دیدگان او را کدر و تار کرده و اجازه نمی دهد تا از ورای حوادث پیش رو، حقیقت را درک کند. جدای از همه این موارد، موضوع اصلی که به احتمال فراوان مد نظر نویسنده فیلمنامه قرار داشته این است که بیاموزیم که تحت هر شرایطی به افرادی که در وضعیت دشوار قرار گرفته اند کمک کنیم؛ حتی اگر خود با مشکل مواجه شده و یا در وضعیت پیچیده ای همچون گرفتاری مالی و یا ضعف جسمانی قرار گرفته باشیم. و سخت تر از آن، حتی اگر شخص نیازمند به کمک یک متخلف یا مجرم و سارق باشد. سخن آخر اینکه بیاموزیم که در مورد دیگران به آسانی قضاوت نکنیم. فیلم خوبی بود. مثبت دادم. با تشکر از همراه مووی!

نظر شما چیست؟