7.6

خلاصه داستان سریال ایستگاه یازده ، Station Eleven

حماسه ای پسا آخرالزمانی که چندین جدول زمانی را در بر می گیرد و داستان بازماندگان یک آنفولانزای ویرانگر را روایت می کند که تلاش می کنند جهان را از نو بسازند و دوباره تصور کنند و در عین حال بهترین چیزهای از دست رفته را حفظ کنند.

باکس دانلود سریال

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

درباره سریال ایستگاه یازده ، Station Eleven

  • بازیگران: Mackenzie DavisHimesh PatelMatilda Lawler
  • کارگردان: Patrick Somerville
  • کیفیت: 480 ، 720 ، 1080

دانلود سریال ایستگاه یازده فصل اول Station Eleven 2021 زیرنویس فارسی چسبیده

یک ستاره هالیوود، ناجی احتمالی او، و گروهی از بازیگران عشایری که در پاسگاه های پراکنده منطقه دریاچه های بزرگ پرسه می زنند و همه چیز را برای هنر و بشریت به خطر می اندازند. در یک شب برفی، یک بازیگر مشهور هالیوود در حین اجرای نمایش شاه لیر روی صحنه غلت می زند و می میرد. ساعاتی بعد، جهان همانطور که می شناسیم شروع به انحلال می کند. حرکت به این سو و آن سو در زمان – از روزهای اولیه بازیگری به عنوان یک ستاره سینما تا پانزده سال آینده، زمانی که یک گروه تئاتر معروف به سمفونی مسافرتی در سرزمین بایر آنچه که این رمان پرتعلیق، مرثیه‌آمیز و جادوگر باقی مانده است، چرخش‌های عجیب و غریب را ترسیم می‌کند. سرنوشتی که پنج نفر را به هم متصل می کند: بازیگر، مردی که سعی کرد او را نجات دهد، همسر اول بازیگر، قدیمی ترین دوست او و یک بازیگر جوان با سمفونی مسافرتی که در تیررس یک پیامبر خودخوانده خطرناک گرفتار شده اند.

دانلود سریال جدید ایستگاه یازده از همراه مووی

سریال ایستگاه یازده محصول سال 2021 کشور آمریکا در ژانر های ماجراجویی، درام، فانتزی، معمایی، علمی تخیلی و هیجان انگیز میباشد. سریال ایستگاه یازده توسط Patrick Somerville ساخته شده و بازیگرانی همچون Mackenzie Davis, Himesh Patel, Matilda Lawler در آن ایفای نقش کرده اند.

نظرات کاربران

نظر شما چیست؟