خلاصه داستان فیلم هیولا ، Beast

داستان فیلم درباره دکتر نیت ساموئلز" که اخیرا همسرش را از دست داده و اکنون همراه با دو دختر نوجوانش به یک منطقه حفاظت شده در آفریقای جنوبی که توسط "مارتین بتلز" دوست قدیمی و زیستشناس حیاتوحش اداره میشود، سفر میکنند. با این حال، چیزی که به عنوان یک سفر برای رسیدن به آرامش آغاز میشود، به زودی و زمانی که یک شیر تشنه به خون، شروع به تعقیب آنها میکند، به یک مبارزه وحشتناک برای بقا تبدیل شده."

درباره فیلم هیولا ، Beast

دانلود فیلم هیولا Beast 2022 دوبله فارسی

داستان فیلم درباره دکتر نیت ساموئلز” که اخیرا همسرش را از دست داده و اکنون همراه با دو دختر نوجوانش به یک منطقه حفاظت شده در آفریقای جنوبی که توسط “مارتین بتلز” دوست قدیمی و زیستشناس حیاتوحش اداره میشود، سفر میکنند. با این حال، چیزی که به عنوان یک سفر برای رسیدن به آرامش آغاز میشود، به زودی و زمانی که یک شیر تشنه به خون، شروع به تعقیب آنها میکند، به یک مبارزه وحشتناک برای بقا تبدیل شده.”

دانلود فیلم جدید هیولا از همراه مووی

فیلم هیولا محصول سال 2022 کشور آمریکا و ایسلند در ژانر ماجراجویی و درام و ترسناک میباشد. هیولا توسط Baltasar Kormákur کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Liyabuya Gongo و Martin Munro و Daniel Hadebe در آن ایفای نقش کرده اند

نظرات کاربران

حامد:

8 شهریور 1402 | 20:31

گرچه تِم داستان تکراری و کلیشه ای هست اما جذابیت کافی برای کشاندن تماشاگر تا انتهای فیلم رو دارا ست. مبارزه ای نفس گیر میان شیری خونخوار اما از نفس افتاده و خانواده ای که برای تفریح به یک منطقۀ حفاظت شده پا گذاشته اند. فیلمی سراسر دلهره و ترس. شیری که دیوانه وار برای انتقام از شکارچیان بی رحم که خانوادۀ او را سلاخی کرده اند هر آدمی را گه بر سر راه خود ببیند در دم تکه تکه می کند. او خسته، سرگردان، و بی قرار است. شاید در جست و جوی خانواده ای که دیگر نیست آواره شده و در کنام خود احساس تنهایی می کند. صحنه هایی هراس انگیز که با دیدنشون مو به تن هر بیننده ای سیخ می شه. جلوه های ویژه در این فیلم با کیفیت بالا تولید شده و این نشان از دقت و زحمت فراوان دست اندرکاران داره. امروزه همه می دانیم آنکه باید در اینگونه محیط های حفاظت شده نگران باشه انسان نیست بلکه همین چهارپایان هستن که از ترس این موجود دو پا همواره در وحشت و فرار به سر می برند. روزگاری دندانهای تیز کوسه ها هراس به جان تماشاگر می انداخت، و امروز پنجه های تیز شیران بیشه. کمی دقت کافی ست تا دریابیم حیوانات اگر گرسنه نباشند شکار نمی کنند. حال آنکه انسان بی خطر و متمدن هر چه بیشتر بدست می آورد تشنه تر و حریص تر می شود. فیلم پرکشش و هول انگیز هست. مثبت دادم. دیدنش برای کسانی که مشکل قلبی دارن توصیه نمی شه. با تشکر از همراه مووی!

مرتضی:

26 شهریور 1401 | 09:37

ممنون از انتخاب های خوبتان

حمید:

21 شهریور 1401 | 09:13

سلام‌تریلر فیلم با عکس فیلم‌همخونی‌نداره متاسفانه

پاسخ:

21 شهریور 1401 | 09:13

سلام خدمت شما. بله درسته، ممنون از اطلاع رسانی شما

نظر شما چیست؟