خلاصه داستان سریال فصل سوم دیدن ، See

لینک های دانلود به زودی افزوده خواهند شد...در آینده‌ای دیستوپیایی، نسل بشر حس بینایی را از دست داده است و جامعه باید راه‌های جدیدی برای تعامل، ساختن، شکار و بقا پیدا کند. وقتی مجموعه ای از دوقلوها با بینایی به دنیا می آیند، همه اینها به چالش کشیده می شود.

باکس دانلود سریال

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

تیزر ها و تریلر های سریال فصل سوم دیدن ، See
تریلر فصل سوم سریال دیدن

درباره سریال فصل سوم دیدن ، See

  • بازیگران: Hera Hilmar ، Jason Momoa ، Sylvia Hoeks ،
  • افتخارات: نامزد 1 جایزه Primetime Emmy ، 7 برنده و 10 نامزدی در مجموع
  • کارگردان: Steven Knight ،
  • کیفیت: 480 ، 720 ، 1080

دانلود سریال دیدن فصل سوم 3 See 2022 

در اوایل قرن بیست و یکم، یک ویروس همه انسان ها را از بین برد، اما برخی از آنها که زنده ماندند، بینایی خود را از دست دادند. See چند قرن بعد اتفاق می افتد، جایی که جامعه راه های جدیدی برای تعامل اجتماعی، ساختن، شکار و زنده ماندن بدون دید پیدا کرده است.

دانلود سریال جدید دیدن فصل 3 سوم از همراه مووی

سریال دیدن فصل 3 محصول سال 2022 کشور آمریکا در ژانر های اکشن، درام و علمی تخیلی میباشد. سریال دیدن شامل سه فصل بوده که دو فصل آن به انتشار رسیده و فصل سوم آن نیز در ماه آگوست به انتشار خواهد رسید. در فصل سوم سریال دیدن بازیگرانی چون Jason Momoa, Sylvia Hoeks, Hera Hilmar ایفای نقش کرده اند. سریال دیدن فصل سوم توسط Steven Knight ساخته و به انتشار رسیده است.

دانلود سریال See 2019-2022 دیدن تمامی قسمت ها: سریال دیدن عنوان یک مجموعه تلویزیونی آنلاین در ژانر های علمی تخیلی، درام و اکشن محصول کشور آمریکا میباشد که توسط اپل تی وی پلاس تهیه کنندگی و پخش شده است. نویسندگی این مجموعه توسط استیون نایت انجام شده و به وسیله فرانسیس لارنس کارگردانی شده است. این مجموعه در دو فصل به مدت زمان 3 سال منتشر شده است که فصل اول آن به تعداد 8 قسمت در تاریخ 1 نوامبر 2019 آماده به پخش شد. از جمله بازیگرانی که در این مجموعه ایفای نقش کرده اند میتوان به اشخاصی همچون Jason Momoa، Sylvia Hoeks، Hera Hilmar، Christian Camargo، Archie Madekwe و Nesta Cooper اشاره کرد. سریال دیدن که دو فصل را تشکیل میدهد، هریک از قسمت های آن به صورت 60 دقیقه ای منتشر شده و توانسته که در سایت بزرگ IMDB امتیاز 7.7 از 10 را به خود اختصاص دهد.

در رابطه با داستان این سریال میتوان گفت که در اوایل قرن 21 کره زمین آلوده به ویروسی میشود که باعث کاهش جمعیت آن شده و تعداد افراد زنده به زیر 2 میلیون نفر کاهش پیدا میکند. تعداد افرادی نیز که زنده مانده اند بینایی خود را از دست داده و کور شده اند. کوری به صورت ارثی به نسل های بعدی نیز انتقال پیدا کرده تا زمانی که انسان ها به زندگی قبیله ای خود باز خواهند گشت. حال این اشخاص در تلاش هستند که مهارت های خود را افزایش داده و به شکار بروند. در این میان همسر یک جنگجو قدرتمند به نام بابا واس دوقلو هایی را به دنیا می آورد که قدرت بینایی دارند. آن چیزی که اکنون به عنوان جرم محسوب شده و جزای آن مرگ میباشد، این امر بوده و به اعتقاد این افراد روشنایی تنها مختص به خدا میباشد.

اکنون چه کسی میتوانید زنده بماند؟ آیا بابا واس که یک جنگجو قدرتمند و نام آو میباشد، قادر خواهد بود که از فرزندان خود محافظت کرده و جامعه خود را ایمن نگهدارد؟ پیشنهاد میکنیم که به دیدن این سریال پرداخته و در آخر نیز نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران

حسن:

21 بهمن 1401 | 23:05

سلام خدمت شما سانسور شده ان یا نه

محمد امین صاحبی:

5 شهریور 1401 | 21:11

فصل سوم قسمت اول اومده قرار بدین ممنون

پاسخ:

5 شهریور 1401 | 21:11

سلام خدمت شما. قرار داده شد

نظر شما چیست؟