خلاصه داستان فیلم افتخار ، Pride and Honour

یک افسر پلیس درستکار و با افتخار به اتهام قتل عام دستگیر می شود و در یک سیستم سیاسی فاسد گرفتار می شود که او را در مشکلات عمیق تر و عمیق تر فرو می برد.

درباره فیلم افتخار ، Pride and Honour

  • بازیگران: Amrish Puri ، Salman Khan ، Shilpa Shetty Kundra
  • کارگردان: Puneet Issar ،
  • کیفیت: 480

دانلود فیلم هندی افتخار Pride and Honour 2004 از همراه مووی

جرم و جنایت در شهر بمبئی تلفات سنگینی را با نیروی پلیس محدود شده توسط هنجارهای قانون وارد کرده است. کمیسر پلیس سامار سینگ نمی تواند این را تحمل کند و برای انجام یک ماموریت تیراندازی در دید برای همه جنایتکاران به مافوق و ارشد خود ظاهر می شود. بنابراین، دستیار کمیسر پلیس، آرجون راناوات و کالجش حیدرعلی خان، به عنوان سرپرست خدمه مامور می شوند تا همه جنایتکاران را به دست عدالت بسپارند. زمانی که باندها گمانه زنی می شود، تروریست بین المللی ظفر سوپری را تحریک می کند. که از وزیر فاسد خاشی تروادی برای اعمال فشار شدید بر سامر سینگ کمک می گیرد. به زودی خاشی تروادی پست وزیر را بر عهده می گیرد و سامر سینگ را مجبور می کند که فورا استعفا دهد. زمانی که بازرس حیدرعلی به قتل می رسد و متهم به ارتباط با تروریست ها و عوامل آی اس آی است که آرجون را وادار به موضع گیری می کنند، یک رویارویی رخ می دهد، اما او به قدری ناامید است که با قتل همه شخصیت های عالی رتبه عمومی فاسد شورش می کند. سپس آرجون توسط پلیس دستگیر می شود. پرونده او در دادگاه مطرح می شود و اتهامات زیادی علیه او مطرح می شود که یکی از آنها رابطه نامشروع او با راخی دیکسیت – خواهر خودش – است. با توجه به اینکه تروادی هنوز در کارنامه است، مطمئناً به نظر می رسد که آرجون به حبس ابد محکوم خواهد شد.

دانلود فیلم هندی افتخار دوبله فارسی

فیلم هندی افتخار محصول سال 2004 کشور هندوستان در ژانر های اکشن، جنایی، درام و هیجان انگیز میباشد. فیلم سربلندی و افتخار توسط Puneet Issar کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Salman Khan ، Shilpa Shetty Kundra ، Arbaaz Khan در آن ایفای نقش کرده اند.

نظرات کاربران

نظر شما چیست؟