7.1

خلاصه داستان فیلم گربه های اشرافی ، The Aristocats

خانواده ای از گربه سانان پاریسی با کمک یک گربه سانان خوش صحبت، تصمیم می گیرند ثروتی را از صاحب خود به ارث ببرند، پس از اینکه یک ساقی حسود آنها را می رباید و آنها را در کشور رها می کند، سعی می کنند به خانه برگردند.

درباره فیلم گربه های اشرافی ، The Aristocats

  • بازیگران: Phil HarrisEva GaborSterling Holloway
  • کارگردان: Wolfgang Reitherman
  • کیفیت: 480

دانلود انیمیشن گربه های اشرافی The Aristocats 1970 از همراه مووی

آدلاید بونفامیل، ستاره بازنشسته اپرا، از زندگی خوب در ویلای خود در پاریس با دوشس گربه‌ای کلاس‌تر و سه بچه گربه: برلیوز پیانیست، تولوز نقاش و ماری مقدس لذت می‌برد. وقتی پیشخدمت وفادار ادگار می شنود که وصیت گربه ها همه چیز را تا زمان مرگشان به آنها واگذار می کند، آنها را مواد مخدر مصرف می کند و می رباید. با این حال سگ های بازنشسته ارتش باعث می شوند تا ماشین کناری او در کشور واژگون شود. گربه ولگرد حیله گر توماس اومالی آنها را زیر بال خود به پاریس می برد. ادگار سعی می کند ردهای خود را بپوشاند و در بازگشت آنها را بگیرد، اما حیوانات بیشتری از اسب گاری فرو-فرو گرفته تا موش رام روکفور و دوستان جاز اومالی به او روی می آورند.

دانلود انیمیشن جدید گربه های اشرافی دوبله فارسی

انیمیشن گربه های اشرافی محصول سال 1970 کشور آمریکا در ژانر های ماجراجویی ، کمدی ، خانوادگی و موزیکال میباشد. انیمیشن گربه های اشرافی توسط Wolfgang Reitherman کارگردانی شده و اشخاصی چون Phil Harris, Eva Gabor, Sterling Holloway در آن نقش صداگذاری را برعهده دارند.

نظرات کاربران

نفس:

23 آذر 1401 | 19:33

سایتتون سانسور شدس؟

پاسخ:

23 آذر 1401 | 19:33

سلام. بله

نظر شما چیست؟