خلاصه داستان فیلم من خان هستم ، My Name Is Khan

یک مرد مسلمان هندی مبتلا به سندرم آسپرگر، چالشی را برای صحبت با رئیس جمهور ایالات متحده به طور جدی انجام می دهد و سفری را آغاز می کند.

باکس دانلود فیلم

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

درباره فیلم من خان هستم ، My Name Is Khan

درباره فیلم من خان هستم

فیلم من خان هستمدر سال Array توسط کشور هندوستان و امارات و آمریکا ساخته شده است. این فیلم در ژانر ماجراجویی و درام و عاشقانه به تولید رسیده است. فیلم من خان هستم توسط Karan Johar کارگردانی شده و از جکله بازیگرانی که در ان ایفای نفش کرده اند می توان به Shah Rukh Khan و Kajol و Sheetal Menon اشاره کرد. فیلم My Name Is Khan توانسته است در وبسایت رسیم IMDB امتیاز 7.9 از 10 را به خود اختصاص دهد

دانلود فیلم من خان هستم My Name Is Khan 2010

«رضوان خان» مسلمانی از بمبئی است، که از سندروم آسپرگر رنج می برد، که باعث ضعف او در روابط اجتماعی شده است. رضوان در آمریکا با یک زن هندی بنام «ماندیرا» ازدواج می کند. بعد از حادثه 11 سپتامبر، ماجراهای غم انگیزی برای او و خانواده اش اتفاق می افتد، و او بخاطر اختلالات رفتاری که دارد و همینطور داشتن فامیل «خان»، مورد شک پلیس قرار گرفته و به اشتباه به عنوان تروریست دستگیر می شود. از این رو رضوان سفری را آغاز می کند تا «اوباما»، رئیس جمهور آمریکا را ببیند و به او بگوید: اسم من خان است و من تروریست نیستم.

تماشای این فیلم ها به شما پیشنهاد میشود

نظرات کاربران

نظر شما چیست؟