خلاصه داستان فیلم انتقامجویان - عصر اولتران ، Avengers - Age of Ultron

وقتی تونی استارک و بروس بنر سعی میکنند یک برنامه صلحبانی خفته به نام اولترون را شروع کنند، همه چیز به طرز وحشتناکی اشتباه پیش میرود و این به قدرتمندترین قهرمانان زمین بستگی دارد که اولترون شرور را از اجرای نقشه وحشتناک خود باز دارند.

درباره فیلم انتقامجویان - عصر اولتران ، Avengers - Age of Ultron

دانلود فیلم انتقامجویان – عصر اولتران Avengers – Age of Ultron 2015 زیرنویس فارسی چسبیده

وقتی تونی استارک و بروس بنر سعی میکنند یک برنامه صلحبانی خفته به نام اولترون را شروع کنند، همه چیز به طرز وحشتناکی اشتباه پیش میرود و این به قدرتمندترین قهرمانان زمین بستگی دارد که اولترون شرور را از اجرای نقشه وحشتناک خود باز دارند.

دانلود فیلم جدید انتقامجویان – عصر اولتران از همراه مووی

فیلم انتقامجویان – عصر اولتران محصول سال 2015 کشور آمریکا در ژانر اکشن و ماجراجویی و علمی تخیلی میباشد. انتقامجویان – عصر اولتران توسط Joss Whedon کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Robert Downey Jr. و Chris Evans و Mark Ruffalo در آن ایفای نقش کرده اند

نظرات کاربران

حامد:

24 شهریور 1402 | 12:11

مثل همیشه جلوه های ویژه (3000) در این مجموعه حرف اول رو می زنه. داستانی تکراری اما جذاب. اجرای نقش ها طبیعی ست. به موازات پیرنگ اصلی و ابرقهرمانی فیلم، دو خرده-پیرنگ رمانتیک هم جلوه گری میکنه. حسی تازه میان ناتاشا و هالک از یک سو و متخصص آزمایشگاه با ثور از سوی دیگر. تم فیلم هم تکراری هست. مبارزه با دشمن فرضی که در واقع همان شرقِ سرکش و ناسازگار که تصمیم داره به منظور حفاظت از کره زمین و با سوء استفاده از یک هوش مصنوعی فوق پیشرفته، نسل بشر رو منقرض کنه. لوکیشن، اِسکوویا، شهری خیالی در اروپای شرقی. اما فیلم برداری در کشورهای آفریقای جنوبی، ایتالیا، کره جنوبی، بنگلادش، و بریتانیا انجام گرفته. بعنوان یکی از پرخرج ترین فیلم ها در تاریخ سینما (.444m$)، این فیلم با فروش 1.4 میلیارد دلاری روبرو شد. کریس هِمسوُرث (ثور) بعنوان بازیگر برگزیدۀ فیلم انتخاب شد و طراحی لباس نیز جایزه ویژه را به خود اختصاص داد. فیلم با استقبال کم سابقه ای در سراسر جهان روبرو شد.اما با تمام زیبایی خیره کنندۀ صحنه ها و بازخورد خوب تماشاگران و صاحبنظران، دیری نمی پاید که در زیر بار سنگین آن همه شکوه و وقار وصف ناپذیر، چنین فیلم هایی در نهایت به ورطۀ فراموشی سپرده خواهند شد. روزی فرا می رسد که داستان نجات دنیا و بشریت تکراری خواهد بود و دیگر خریداری نخواهد داشت، آنهم در دنیایی که تحسین ها موقتی و ابراز احساسات زودگذر خواهد بود. دشمنی که کوچک و ناتوان شمرده می شود و نگاهی یکسو نگرانه به گذاره هایی همچون قدرت، سلطه، و بقاء.اولین نفری بودم که مثبت دادم. دیدنش رو توصیه می کنم.با تشکر ازهمراه مووی!

نظر شما چیست؟