7.8

خلاصه داستان فیلم گربه چکمه پوش: آخرین آرزو ، Puss in Boots: The Last Wish

گربه چکمه پوش متوجه می شود که اشتیاق او به ماجراجویی تاثیر خود را گذاشته است: او هشت نفر از 9 زندگی خود را سوزانده است. پوس سفری حماسی را آغاز می کند تا آخرین آرزوی افسانه ای را بیابد و زندگی نه گانه خود را بازگرداند.

تیزر ها و تریلر های فیلم گربه چکمه پوش: آخرین آرزو ، Puss in Boots: The Last Wish
تریلر اول گربه چکمه پوش: آخرین آرزو
تریلر دوم گربه چکمه پوش: آخرین آرزو

درباره فیلم گربه چکمه پوش: آخرین آرزو ، Puss in Boots: The Last Wish

  • بازیگران: Antonio BanderasSalma HayekHarvey Guillén
  • کارگردان: Joel Crawford ، Januel Mercado
  • کیفیت: 480 ، 720 ، 1080

دانلود انیمیشن گربه چکمه پوش 2: آخرین آرزو Puss in Boots: The Last Wish 2022 دوبله فارسی

این فیلم قرار است یازده سال پس از فیلم Puss in Boots (2011) اکران شود که از فاصله هفت و نیم ساله بین The Croods (2013) و The Croods: A New Age (2020) فراتر رفته است. این فیلم از انیمیشنی شبیه به Spider-Man: Into the Spider-Verse (2018) و The Bad Guys (2022) استفاده می کند. سازندگان فیلم تصمیم گرفتند از سبک انیمیشن واقع گرایانه به کار رفته در شرک (2001) و گربه چکمه پوش (2011) به سمت سبکی خلاقانه تر و بزرگتر برای نمایش ماجراجویی گربه چکمه پوش بروند. سازندگان فیلم وسترن «خوب، بد و زشت» (1966) را به‌عنوان تأثیری بر فیلم ذکر می‌کنند: «همه آن‌ها به دنبال جایزه نهایی داستان هستند. نوعی اکشن ماجراجویی با شتاب عالی.”

این انیمیشن، اولین انیمیشن بلند هاروی گیلن، واگنر مورا و فلورانس پوگ میباشد. این اولین انیمیشن غیر از ایلومینیشن است که توسط کریستوفر ملداندری تهیه‌کننده اجرایی می‌شود، پس از Horton Hears a Who! (2008). این اولین فیلم انیمیشن DreamWorks است که توسط کریستوفر ملداندری تهیه شده است. سومین صداپیشگی جان مولانی در یک فیلم بلند، پس از Spider-Man: Into the Spider-Verse (2018) و Chip’n Dale: Rescue Rangers (2022) که مورد آخر نیز در سال 2022 اکران شد. این فیلم اولین فیلم انیمیشن DreamWorks بود که از سیستم مونتاژی به نام “PipeX” استفاده کرد. این احتمال وجود دارد که Dulcinea (Jayma Mays) از Puss in Book: Trapped in an Epic Tale (2017) بتواند در این فیلم ظاهر شود. سومین انیمیشن اولیویا کولمن، پس از میچل‌ها در مقابل ماشین‌ها (2021) و ران اشتباه شده (2021) که هر دو در سال 2021 اکران شدند. همچنین این اولین فیلم اوست که در مورد تکنولوژی و شبکه‌های اجتماعی اشتباه نیست. دومین دنباله یک پیش درآمد انیمیشن و یک اسپین آف انیمیشن منتشر شد، پس از Minions: The Rise of Gru (2022) که در سال 2022 نیز اکران شد.

فلورانس پیو و ری وینستون قبلا در فیلم Black Widow (2021) ظاهر شده بودند. دومین فیلم انیمیشن DreamWorks که در دسامبر اکران شد، پس از شاهزاده مصر (1998)، بیست و چهار سال قبل. دومین فیلم در DreamWorks Shrek-verse که از آهنگ All-Star گروه Smash Mouth استفاده می کند. اولین مورد شرک (2001) در تیتراژ ابتدایی آن بود. دومین فیلم انیمیشن DreamWorks که در ابتدا با “Universal Pictures Presents” شروع می شود. اولین فیلم The Bad Guys (2022) بود که در سال 2022 منتشر شد. این فیلم توسط همان کارگردان/تیم نویسندگی Croods: a New Age، جوئل کرافورد و پل فیشر (به ترتیب) هدایت می‌شود، فیلم دیگری که دنباله‌ای طولانی‌مدت انتظار بود که در مرحله توسعه گیر کرده بود. هر دو فیلم تغییرات سبک قابل توجهی را بین فیلم اصلی و دنباله اعمال کردند و به فیلم ها تفسیر خلاقانه تری دادند.

دانلود انیمیشن جدید گربه چکمه پوش 2 آخرین آرزو

گربه چکمه پوش متوجه می شود که اشتیاق او به ماجراجویی تاثیر خود را گذاشته است: او هشت نفر از 9 زندگی خود را سوزانده است. پوس سفری حماسی را آغاز می کند تا آخرین آرزوی افسانه ای را بیابد و زندگی نه گانه خود را بازگرداند.

Puss in Boots: The Last Wish

گربه چکمه پوش 2 آخرین آرزو یا Puss in Boots: The Last Wish محصول 2022 آمریکا است. فیلم، انیمیشن یا کارتون گربه چکمه پوش 2 Puss in Boots 2022 به کارگردانی جوئل کرافورد و کارگردانی مشترک ژانوئل مرکادو بر اساس فیلمنامه ای از پل فیشر و تامی سوردلو بر اساس داستانی از سویردلو و نویسنده فیلم اول تام ویلر است. شخصیت های معرفی شده در فیلم داستان فیلم پس از شرک برای همیشه پس از (2010)، سفر گربه (باندراس) را دنبال می کند، زمانی که او قصد دارد آخرین آرزوی عرفانی را برای ستاره آرزومند پیدا کند و هشت زندگی از 9 زندگی خود را بازگرداند.که او هنگام فرار از دشمنان جدید (پوگ، مولانی و مورا) که قصد دارند او را با کمک دوستانش (هایک و گیلن) شکار کنند، از دست داد.در ادامه با دانلود انیمیشن گربه چکمه پوش آخرین آرزو با زیر نویس چسبیده فارسی با ما بمانید.در ادامه این انیمیشن پس از تأخیر در برنامه انتظاری اکران به دلیل تغییر ساختار در DreamWorks، در تاریخ 21 دسامبر 2022 در ایالات متحده اکران شد. این فیلم عموماً نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد که انیمیشن، مضامین، صداگذاری و طنز را ستودند و بسیاری آن را برتر از فیلم قبلی خود می‌دانستند و در سراسر جهان 58 میلیون دلار فروخت. این فیلم نامزد جایزه بهترین انیمیشن بلند هشتادمین دوره جوایز گلدن گلوب شد.در ادامه با دانلود انیمیشن گربه ی چکمه پوش با ما همراه باشید.

داستان انیمیشن گربه چکمه پوش آخرین آرزو

پس از وقایع شرک برای همیشه پس ، گربه چکمه پوش پس از شکست دادن یک هیولای غول پیکر به یک افسانه تبدیل می شود اما به طور تصادفی توسط یک زنگ کشته می شود. وقتی از خواب بیدار می شود، متوجه می شود که تنها یک زندگی پس از سوختن هشت زندگی قبلی خود باقی مانده است. پوس ابتدا آن را کنار می‌زند، اما وقتی در مبارزه با گرگی که معتقد است یک شکارچی فضل است شکست می‌خورد، تصمیم می‌گیرد شنل خود را آویزان کند و به یک گربه خانگی اهلی برای ماما لونا تبدیل شود. زمان می گذرد، او به زودی با سگی بی نام آشنا می شود، اما وقتی گلدیلاک و خانواده جنایتکار سه خرس برای یافتن او ظاهر می شوند….بدون شک انیمیشن گربه چکمه پوش آخرین ارزو می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود انیمیشن باشد.

بررسی انیمیشن گربه چکمه پوش آخرین آرزو

گربه چکمه‌ پوش یکی از کاراکترهای محبوب به شمار می‌رود که بار دیگر در انیمیشن گربه چکمه ‌پوش: آخرین آرزو به تصویر کشیده شده است. این انیمیشن تازه دنباله‌ای برای فیلم اول به شمار می‌رود که توسط جوئل کراوفورد و یانوئل مرکادو کارگردانی شده و فیلم ‌نامه آن را نیز پل فیشر و تامی سوردلو قلم زده‌اند. این اثر نسبت به فیلم قبلی، بهتر است و عمق بیشتری دارد این انیمیشن اگرچه صحنه‌های ترسناک و خشونت‌آمیز زیادی دارد اما سرشار از مفاهیم اخلاقی است.آخرین آرزو نزدیکترین انیمیشنی است که تا به الان منتشر شده است که با تقلید از هنر مفهومی نقاشی شده است.در راه رسیدن به ستاره آرزو از همه چیز عبور می کند و بیننده را در این راه همراه خود به عمق داستان می کشاند. این انیمیشن به عنوان یک اثر مستقل سینمایی معرفی شده و قصه خودش را به تنهایی روایت می‌کند. انیمیشن گربه چکمه‌ پوش: آخرین آرزو (Puss In Boots: The Last Wish) اجازه درخشش به شخصیت اصلی خودش را می‌دهد.همین امر موجب محبوبیت این انیمیشن شده است. انیمیشن گربه چکمه‌ پوش: آخرین آرزو طنز زیادی دارد و همین نیز باعث شده تا این اثر بسیار خنده‌دار باشد.در ادامه با دانلود انیمیشن دنیای عجیب و غریب با ما همراه باشید.

معرفی صدا پیشگان انیمیشن گربه چکمه پوش آخرین آرزو

آنتونیو باندراس در نقش گربه چکمه پوش ، گربه ای فراری از قانون و قهرمان سن ریکارد، سلما هایک در نقش کیتی سافت پاوز ، یک گربه تاکسیدو باهوش خیابانی که همتای زن پوس است و عاشق آن است،هاروی گیلن در نقش پریتو،فلورانس پیو در نقش طلایی،اولیویا کولمن در نقش مامان خر،ری وینستون در نقش پاپا بیر،سامسون کایو در نقش بچه خرس، جان مولانی در نقش جک هورنر “بزرگ”، واگنر مورا در نقش گرگ بد بزرگ، داواین جوی راندولف در نقش ماما لونا، یک گربه بانوی مسن که در ابتدا پوس را می پذیرد.پیشنهاد می کنم با دانلود انیمیشن موریس شگفت انگیز به تماشای این انیمیشن زیبا بنشینید و از دیدن آن لذت ببرید.

انیمیشن

پویانمایی، کارتون یا انیمیشن روشی سینمایی است که در آن تصاویر ثابت، طوری دستچین و مدیریت می شوند که به صورت پیوسته و پشت سر هم قرار می‌گیرند و زمانی که این تصاویر با سرعت خاصی اجرا شوند، این توهم را به وجود می‌آورند که جسمی در حال حرکت است یا کاراکتری زنده است. به عبارتی فرآیند ایجاد حرکاتی خیالی در تصاویر یا اشیاء غیرجاندار را انیمیشن می‌گویند.انیمیشن می‌تواند در قالب رسانه‌ی آنالوگ مانند «سینما و ویدئو» یا در رسانه‌های دیجیتال، «فرمتهای ویدئوی دیجیتال و GIF» باشد. برای نمایش انیمیشن می‌توان از تلویزیون، رایانه، پروژکتور یا فناوری‌های نو هم استفاده کرد. رایج‌ ترین روش برای نمایش انیمیشن، سینما یا ویدئو است. خیلی از استودیوهای انیمیشن بعد از موفقیت‌های دیزنی و راه پیدا کردن انیمیشن به تلویزیون شروع به کار کردند. انیمیشن به یک هنر خیلی محبوب تبدیل شد، در دهه ۱۹۵۰ که تلویزیون به اکثر کشورهای در حال پیشرفت راه پیدا کرد کارتون‌ها بیشتر برای بچه‌ها طراحی می‌شدند ولی بزرگسالان هم به این صنعت علاقه نشان دادند. محدودیت‌ در برنامه‌های تلویزیونی آمریکایی و تقاضا برای مقدار بسیار زیاد تولید، منجر به روش‌های ارزان‌تر و سریع ‌ترو فیلم‌ نامه‌های فرمولی‌ تر در ساخت انیمیشن شد و در مقابل انیمیشنهای پرکار و گران قیمت گونه‌ای از انیمیشن بوجود آمد که به انیمیشن لیمیت معروف شد.

استودیو هانا باربرا سریال‌های موفق پرکاری تولید می‌کرد که محبوب‌ ترین آن تام و جری در سال ۱۹۴۵ بود. از دیگر کارهای این استودیو می شود به خانواده عصر حجر The Flintstones ۱۹۶۰-۱۹۶۶ (اولین سریال انیمیشنی ساعات پربیننده)، اسکوبی دو Scooby-Doo از سال ۱۹۶۹ و محصول مشترک بلژیکی اسمورف‌ها The Smurfs ۱۹۸۱-۱۹۸۹ اشاره کرد. کیفیت‌ها به مرور کاهش یافت تا اینکه در اواخر دهه ۱۹۸۰ و در اوایل دهه ۱۹۹۰ انیمیشن های جسورانه تری با سریال‌های موفقی مانند سیمپسون‌ها از سال ۱۹۸۹ به عنوان بخشی از رنسانس انیمیشن آمریکایی ظاهر شد.در حالی که مجموعه‌های انیمیشن ایالات متحده در سطح بین‌المللی نیز موفقیت‌هایی را به همراه داشت، بسیاری از کشورهای دیگر برنامه‌های کودک محور خود را تولید کردند و نسبتاً اغلب استاپ موشن و نمایش عروسکی را به سل انیمیشن ترجیح می‌دادند.

کلام آخر

انیمیشن گربه چکمه پوش آخرین آرزو یکی از بهترین انیمیشن هایی است که می توانید تماشا کنید این انیمیشن با داستان بسیار جالب می تواند اوقات خوشی برایتان فراهم کند.از دیگر پیشنهاد های فوق العاده ما برای شما دانلود انیمیشن آتش است این انیمیشن زیبا می تواند برای شما بسیار سرگرم کننده باشد.

نظرات کاربران

نظر شما چیست؟