خلاصه داستان سریال خانه کاغذی ، Money Heist

یک گروه غیرمعمول از سارقان تلاش می کنند تا کامل ترین سرقت تاریخ اسپانیا را انجام دهند. ( سرقت 2.4 میلیارد یورو از ضرابخانه سلطنتی اسپانیا )

باکس دانلود سریال

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

درباره سریال خانه کاغذی ، Money Heist

دانلود سریال Money Heist 2017-2021 خانه کاغذی کامل تمامی فصل ها: دانلود فصل پنجم سریال خانه کاغذی بدون سانسور زیرنویس چسبیده درباره گروهی از  از سارقان است که هر یک از آنها به پیشنهاد شخصی به نام پروفسور و به دلایل شخصی  به مدت پنج ماه اماده میشوند تا دزدی بزرگی از ضرابخانه ملی کشور اسپانیا انجام دهند.

مغز متفکر گروه و این سرقت فردی است به نام پروفسور. او سال های زیادی را وقت گذاشته است تا این سرقت را طراحی کند و در واقع تلاش کرده است تا  تمامی اقدامات و واکنش های از جانب پلیس ها را پیشبینی کرده و مطابق با اقدام آنها بتواند اقدام متقابلی را انجام دهد.  پروقسور برای شروع کار یکسری قوانینی خاصی رابرای گروه که هشت نفر هستند تعیین میکند. مثلا برای عدم افشا شدن هویت هر یک از افراد گروه به نام اسم خود ، اسم شهری را برای هر یک از اعضا تعیین میکند تا همدیگر را به این اسم خطاب کنند که عبارتند از مسکو،برلین،توکیو،نایروبی،دنور،اسلو،ریو و هلسینکی. پس از شروع فیلم و اغاز سرقت معلوم میشود که پروفسور هدفش سرقت ۱۱ میلیون اسکاس در ضرابخانه نیست ، بلکه اون میخواد با خریدن زمان خودش در ضرابخانه اسکناس چاپ کند. و برای همین هیچ عجله ای برای خروج سریع از ضرابخانه نداشته و طراحی وییه ای برای ۱۱ روز ماندن در ضرابخانه و چاپ پول کرده است. آنها با گروگان گرفتن ۶۷ نفر برای خود زمان می خرند و هنگامی که نیروی پلیس تمام حواسش به آزادی این گروگان هاست، آنها مشغول چاپ اسکناس ها و کندن تونلی برای فرار هستند.  آنها با کندن دو تونل که یکی توسط گروگان ها و دومی توسط مسکو انجام می شود، حواس پلیس ها را به تونل تقلبی پرت می کنند و خود از آن تونل دیگر می گریزند.آن تونل به کارخانه ای منتهی می شود که پروفسور در تمام مدت با داشتن تجهیزاتی حرفه ای سرقت را از آنجا کنترل می کرده است. در زمان های معینی با گروهش تماس میگیرد و در مواقع حساس و زمانی که قصد سردرگم کردن پلیس ها را دارد با آنها وارد مذاکره می شود.

 

دانلود سریال خانه کاغذی فصل 1 تا 5 با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود سریال Money Heist 2017-2021 خانه کاغذی تمامی فصل ها: هر فصل این سریال یک پروزه ی جدید از سرقت تیم پروفسور میباشد که در ادامه سرقت های قبلی صورت میپیرد و با پیشروی این گروه پلیس و نیروی اطلاعاتی اسپانیا سعی میکند یکقدم به دستگیری گروه و به ویژه پروفسور نزدیک شود. در طی فصل های این سریال روابط عاشقانه و عاطفی گوناگونی نیز اتفاق می افتد به به این روابط پیجیده بین افراد نیز به صورت زیبایی پرداخته میشود.

دانلود سریال خانه کاغذی بدون سانسور که به زبان اسپانیایی La casa de papel ( خانه کاغذی ) و به زبان انگلیسی Money Heist ( سرقت پول ) نامیده میشود، محصول سال ۲۰۱۷ کشور اسپانیا میباشد که در ژانر های اکشن، جنایی و درام به انتشار رسیده است. سریال خانه کاغذی شامل ۵ فصل میباشد که فصل اول سرقت پول در سال ۲۰۱۷ به انتشار رسیده است. تاکنون پنج فصل از سریال La casa de papel به انتشار رسیده است که فصل ۵ آن به صورت دو نیم فصل عرضه میگردد. نیم فصل اول فصل پنجم سریال خانه کاغذی در سال ۲۰۲۱ به انتشار رسیده و نیم فصل دوم آن نیز در همین سال به انتشار خواهد رسید.

مجموعه سریال خارجی سرقت پول دو سرقت گروهی با برنامه ریزی دقیق و طولانی را به نمایش میگذارد که به رهبری پروفسور به انجام میپذیرد. پخش اولیه این مجموعه، در ۱۵ قسمت در شبکه اسپانیایی آنتنا ۳ از ۲ مه ۲۰۱۷ تا ۲۳ نوامبر ۲۰۱۷ به انتشار رسید. شبکه نتفلیکس در اواخر سال ۲۰۱۷ حق پخش جهانی سریال را به‌دست‌آورد و این سریال را دوباره در ۲۲ قسمت کوتاه‌تر بارگذاری و آن را در سراسر جهان منتشر کرد. دانلود سریال خانه کاغذی دوبله فارسی در مادرید اسپانیا فیلمبرداری شده است. بخش هایی نیز در فصل های ۳ و ۴ نیز در پاناما، تایلند و ایتالیا (فلورانس) فیلمبرداری شد. فصل پنجم سریال سرقت پول دوبله فارسی در دو بخش ۵ قسمتی منتشر خواهد شد.

 

دانلود سریال خانه کاغذی بدون سانسور

از دیگر افتخارات دانلود سریال Money Heist 2017-2021 خانه کاغذی میتوان به کسب جوایزی ارزنده اشاره کرد. سریال Money Heist توانست که چهل و ششمین دوره جوایز بین‌المللی امی عنوان بهترین سریال درام را کسب کند. خانه کاغذی توانست که تجسین منتقدان را نیز دریافت کند. آهنگ ضد فاشیستی ایتالیایی bella ciao «بلا چاو» که چندین بار در طول این سریال پخش می‌شود نیز بر جذابیت این سریال افزوده‌است. سریال خانه کاغذی فصل اول تا سوم توانست که در سال ۲۰۱۸ به یک سریال تابستانی پر طرفدار در اروپا تبدیل شود. تا سال ۲۰۱۸ سریال La casa de papel توانست که به پربیننده ترین سریال غیر انگلیسی در رسانه نتفلیکس تبدیل شود.

زمانی که اسم La casa de papel به روی این سریال قرار گرفت پخش کننده جهانی به این نتیجه رسید که به منظور تلفظ راحت تر نام آن، یک اسم ساده تر به روی مجموعه خانه کاغذی قرار بگیرد. به همین سبب نام Money Heist به روی این سریال قرار گرفت. از طرفی اگر بخواهیم به قضیه توجه کنیم، نام انتخاب شده برای این سریال از اسم اصلی آن فاصله زیادی داشت. در واقع اگر قرار بود که اسمی مشابه با نام اصلی آن به روی سریال قرار بگیرد میبایست اسمی مانند House of Paper قرار میگرفت.

دانلود سریال Money Heist 2017-2021 خانه کاغذیفیلمبرداری های فصل اول و دوم دانلود سریال خانه کاغذی بدون سانسور پشت سر هم از ژانویه تا اوت ۲۰۱۷ در شهر مادرید به انجام رسید. در واقع قضیه از این قرار بود که بخش بزرگی از قسمت های فصل اول و دوم در ضرابخانه سلطنتی اسپانیا با مدیریت وزارت اقتصاد و تجارت این کشور انجام شود. با وچود تمامی تلاش ها این امر امکان پذیر نبود و به همین سبب سازندگان تصمیم گرفتند که فکری اساسی در این باره بکنند. شهر مادرید ساختمان های زیادی دارد که معماری به کار رفته در آنها کم و بیش مانند یکدیگر میباشد. به همین سبب فیلمبرداری سکانس های خارجی فصل ۱ و ۲ در شورای تحقیقات ملی اسپانیا به انجام پذیرفت. برخی از برداشت‌ها در دانشگاه پلی‌تکنیک مادرید و برخی نیز در تورلودونس انجام شد. فیلمبرداری فصل های ۳ و ۴ نیر پشت سر یکدیگر به انجام پذیرفت که هر قسمت از سریال خانه کاغذی دوبله فارسی طی ۲۱ تا ۲۳ روز فیلمبرداری ساخته شد. فیلم‌برداری این دو فصل از اکتبر ۲۰۱۸ آغاز شد و در اوت ۲۰۱۹ به پایان رسید.

 

دانلود فصل 5 سریال خانه کاغذی بدون سانسور

صحنه های داخلی در بانک مرکزی اسپانیا و صحنه های غواصی در خزانه بانک که در این سریال مشاهده کردید، در استودیو های پاین وود در بریتانیا تصویر برداری شدند. صحنه های بیرونی بانک نیز در مقابل ساختمان وزارت خانه در مادرید فیلمبرداری شدند. سکانس های ابتدایی فصل ۳ سریال خانه کاغذی نیز در پاناما، تایلند و فلورانس فیلمبرداری شدند. فیلمبرداری فصل پنجم سریال سرقت پول نیز در تاریخ ۱۴ مه ۲۰۲۱ آغاز شد.

دانلود فصل ۵ سریال خانه کاغذی قسمت ۱ تا ۱۰ با روایت از منظر یک زن به نام توکیو و نیز داشتن یک هویت قدرتمند اسپانیایی ادامه پیدا میکند. ژانر سرقت در جایی آغاز میشود که دینامیک عاطفی، جرم و جنایت سازمان یافته را به صورت کامل جبران می‌کند. سریال سرقت پول در ژانر های جنایی، اکشن، مهیج، سرقت و ماجراجویی به انتشار رسیده است. سازنده این اثر آلکس پینا میباشد. از جمله بازیگرانی که در سریال Money Heist ایفای نقش کرده اند میتوان به اشخاصی همچون: آلوارو مورته، اورسولا کوربیرو، ایتسیار ایتانیو، پدرو آلنسو، پاکو توس، آلبا فلورس، میگل هران، هایمه لورنته، انریکه آرسه، ماریا پدراسا، دارکو پریچ، کیتی مانبر، هویک کوچکریان، رودریگو د لا سرنا، نجوا نیمری، لوکا پروش و روبرتو گارسیا رویز اشاره کرد. سریال خانه کاغذی Money Heist به صورت کلی شامل ۳۱ قسمت بوده که هریک از قسمت های آن ۷۰ دقیقه میباشد.

تماشای این فیلم ها به شما پیشنهاد میشود

نظرات کاربران

samin:

9 دی 1400 | 11:07

مرررررسیییییی عالیهههه

مهدی مومنی:

2 دی 1400 | 21:51

دانلود رایگان فیلمهای کامل بدون سانسور اکشن وزیبا

نظر شما چیست؟