خلاصه داستان فیلم آواتار 2 راه آب ، Avatar: The Way of Water

جیک سالی با خانواده تازهای که در قمر فراخورشیدی پاندورا تشکیل شدهاند زندگی میکند. هنگامی که یک تهدید آشنا برای پایان دادن به آنچه قبلاً شروع شده بود باز می گردد، جیک باید با Neytiri و ارتش نژاد Na'vi برای محافظت از خانه آنها همکاری کند.

تیزر ها و تریلر های فیلم آواتار 2 راه آب ، Avatar: The Way of Water
تریلر اول فیلم آواتار 2
تریلر دوم فیلم آواتار 2

درباره فیلم آواتار 2 راه آب ، Avatar: The Way of Water

دانلود فیلم آواتار 2 راه آب Avatar: The Way of Water 2022

جیک سالی با خانواده تازهای که در قمر فراخورشیدی پاندورا تشکیل شدهاند زندگی میکند. هنگامی که یک تهدید آشنا برای پایان دادن به آنچه قبلاً شروع شده بود باز می گردد، جیک باید با Neytiri و ارتش نژاد Na’vi برای محافظت از خانه آنها همکاری کند.

دانلود فیلم جدید آواتار 2 راه آب از همراه مووی

فیلم آواتار 2 راه آب محصول سال 2022 کشور آمریکا در ژانر اکشن و ماجراجویی و فانتزی میباشد. آواتار – راه آب توسط James Cameron کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Sam Worthington و Zoe Saldana و Sigourney Weaver در آن ایفای نقش کرده اند

بعداً اعلام شد که کامرون، فریدمن، ریک یافا، آماندا سیلور و شین سالرنوقبل از اینکه به فیلمنامه‌های جداگانه نسبت داده شود، در فرآیند نوشتن همه دنباله‌ها شرکت کرد، و اعتبار نهایی را نامشخص کرد.

دانلود فیلم جدید آواتار 2 راه آب از همراه مووی

سام ورتینگتون در نقش جیک سالی ، انسانی سابق که پس از عضویت در برنامه
Zoe Saldaña در نقش Neytiri ، دختر رئیس قبیله قبلی
CCH Pounder در نقش موات
کلیف کورتیس در نقش تونواری، رهبر قبیله مردم صخره متکاینا
جیمی فلاترز در نقش نتیام، اولین پسر و بزرگترین فرزند جیک و نیتیری
جرمی اروین در نقش جوان نتیام
بریتانیا دالتون در نقش لواک، جیک و پسر دوم نیتیری
کلویی کلمن در نقش یانگ لواک
ترینیتی بلیس در نقش توکتری، دختر هشت ساله جیک و نیتیری و کوچکترین فرزندشان
بیلی باس در نقش (“ریا”)، یک غواص برازنده و قوی متکاینا
فیلیپ گلجو در نقش آونونگ، مرد جوان شکارچی و غواص آزاد متکاینا
دوان ایوانز جونیور در نقش روتکسو، شکارچی مرد جوان و غواص آزاد متکاینا

دانلود فیلم اکشن آواتار 2 راه آب دوبله فارسی

این فیلم دنباله فیلم آواتر 1 که در سال 2009 منتشر شد میباشد. قرار است که این قسمت از فیلم آواتار در سال 2022 اکران شود.

به گفته جیمز کامرون، دنباله‌های آواتار آنقدر بزرگ بود که او چهار فیلمنامه را بین تیم نویسندگی ریک یافا، آماندا سیلور، جاش فریدمن و شین سالرنو تقسیم کرد. کامرون به توضیح بیشتر روند داستان می پردازد: “فکر می کنم ما هفت ماه همدیگر را ملاقات کردیم و همه صحنه های هر فیلم را با هم بردیم، و من تا روز آخر به هر نویسنده ای تعیین نکردم که قرار است روی کدام فیلم کار کنند. می دانستم. اگر فیلمنامه‌هایشان را زودتر از موعد به آن‌ها اختصاص می‌دادم، هر بار که درباره فیلم دیگری صحبت می‌کردیم، آن‌ها را تنظیم می‌کردند.»

جیمز کامرون به طور جدی در نظر گرفت که کل دنباله‌های آواتار را با نرخ فریم بالاتر فیلمبرداری کند و گفت: «تصویر سه بعدی پنجره‌ای را به واقعیت نشان می‌دهد؛ نرخ فریم بالاتر شیشه را از پنجره بیرون می‌برد». استاندارد صنعتی 24 فریم در ثانیه است و نرخ فریم بالاتر حداقل 48 فریم در ثانیه، 60 فریم در ثانیه یا 120 فریم در ثانیه است. او بعداً از این مسیر منصرف شد و در مصاحبه‌ای اظهار داشت که همان‌قدر که قالب برای سینما پیشگامانه است، تماشاگران سینما همیشه به روش خاصی برای تماشای فیلم‌ها عادت کرده‌اند و تغییر آن به هر شکلی مخاطب را از آن تجربه خارج می‌کند. در عوض، فقط صحنه های خاصی از فناوری HFR استفاده می کنند. دنباله های آواتار مجموعا بیش از یک میلیارد دلار هزینه خواهند داشت.

جیمز کامرون و جان لاندو تایید می کنند که سونی به طور خاص به درخواست کامرون برای ساخت دوربین جدیدی به نام “Venice” Camera گوش داده و کامرون نیز تایید کرده است که آواتار 2 و آواتار 3 (2024) را با این دوربین ونیز فیلمبرداری خواهد کرد. به گفته جیمز کامرون، کیت وینسلت تمام بدلکاری های زیر آب را خودش اجرا خواهد کرد. زمانی که فیلم در نهایت در سال 2022 اکران شود، 13 سال فاصله بین فیلم اول و دوم خواهد بود. یکی از طولانی‌ترین زمان‌های ساخت آن را می‌دهد، زیرا تقریباً بلافاصله پس از موفقیت فیلم اول اعلام شد. جیمز هورنر تا زمان مرگش در ژوئن 2015 برای ساخت فیلم قرارداد امضا کرده بود. آهنگساز جدید سیمون فرانگلن است. ادوارد نورتون پس از اینکه متوجه شد قرار است نقش یک انسان را بازی کند، نقشی را رد کرد و بیشتر به بازی در نقش ناوی علاقه داشت. جیمز کامرون که هنوز می‌خواست با نورتون کار کند، در نهایت او را به عنوان نوا در Alita: Battle Angel (2019) انتخاب کرد.

کیت وینسلت رکورد فیلمبرداری زیر آب تام کروز از فیلم Mission: Impossible – Rogue Nation (2015) 6 دقیقه ای را با رکورد هفت دقیقه و 14 ثانیه شکست. تاریخ اکران به سال 2022 عقب انداخته شده است. به گفته جیمز کامرون، این به این دلیل است که تمام دنباله‌های آینده شبیه به سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» پیتر جکسون «پشت به سر» فیلم‌برداری می‌شوند. این دنباله در دسامبر 2009 اعلام شد. در ابتدا، جیمز کامرون می خواست آن را در سال 2015 منتشر کند. پس از آن تا دسامبر 2016 به تعویق افتاد. پس از آن به دسامبر 2017. در آوریل 2016، کامرون اعلام کرد که انتشار آن را تا دسامبر 2018 به تاخیر انداخت. در مارس 2017 کامرون اعلام کرد که این نسخه در نهایت در دسامبر 2018 نخواهد بود. در 27 آوریل 2017 اعلام شد که انتشار در 18 دسامبر 2020 خواهد بود. در می 2019، دیزنی اعلام کرد که در نهایت در 17 دسامبر 2021 عرضه خواهد شد. در جولای 24 2020، دیزنی اعلام کرد که فیلم را به دلیل همه گیری کووید19 به 16 دسامبر 2022 موکول می کند.

در 17 دسامبر 2019، از طریق filmmusicreporter.com، اعلام شد که سیمون فرانگلن آهنگسازی آواتار 2 دوبله و آواتار 3 (2024) را خواهد ساخت. فرانگلن در اصل تنظیم کننده و تهیه کننده موسیقی فیلم اول بود و همکاری های متعدد دیگری با جیمز هورنر داشت که اولین آواتار (2009) از جمله تایتانیک (1997) را به ثمر رساند. فرنگلن موسیقی متن فیلم The Magnificent Seven (2016) را ساخت که هفت تم اصلی توسط هورنر نوشته شده است. جیمز هورنر در سال 2015 درگذشت. جان لاندو، تهیه کننده فیلم، فاش کرد که کیت وینسلت وقتی توانست تقریباً نفس خود را به مدت هفت دقیقه زیر آب حبس کند، تولید را حیرت زده ترک کرد. لاندو در گفتگو با دیلی میل گفت: “کیت رکورد شیرجه آزاد را در میان بازیگران شکست. شش دقیقه و 50 چیزی بود — اما برای کیت توافق کردیم که آن را هفت بنامیم.” بیلی باس، که او فوق العاده بود. در این فیلم نقش دختر وینسلت، تسیریا را بازی می کند و افزود: «کیت رکوردی را که در حین تمرین به ثبت رساند، دارد. من شش دقیقه و 30 ثانیه را مدیریت کردم.”

Avatar: The Way of Water دوبله فارسی

فیلم آواتار 2 ابتدا با توجه به تغییراتی که نسبت به سری اول خود ایجاد کرده است نوید جلوه‌های ویژه بهتر و داستانی پیچیده ‎‌تر به فیلم  اواتار1 اول را داده است. جزئیات خیلی کمی از فیلم آواتار 2 (Avatar 2) به بیرون درز کرده است اما در کل، به نظر می‌رسد که شکل‌ گیری و سناریو این فیلم از فیلم اول بهتر است. و بیننده قرار است شاهد یک شاهکار دیگری از کارگردان این فیلم باشد. فیلم آواتار سیاره‌ای بیگانه و مرموز تخیلی به نام پاندورا را به تصویر کشیده  که ساکنان آن، موجوداتی آبی‌ رنگ به نام ناوی هستند.این فیلم تاریخ و مکان واقعی ندارد و همه داستان  کاملا تخیلی و ساخته ذهن خلاق نویسنده است.

 

دنباله‌ای برای فیلم «آواتار» قرار بود تا در سال ۲۰۱۴ میلادی روی پرده سینماها دیده شود اما بنا بر مشکلاتی که رخ داد اکران با تاخیر روبه رو شد؛ با این حال، این فیلم قرار است در سال جاری میلادی روی پرده سینماها اکران شود و نوید دهنده جلوه‌هایی خیره ‌کننده و داستانی پیچیده است و انتظار می رود یکی از بهترین فیلم ها  در نگاه بیننده باشد.

 فیلم آواتار 2 دوبله فارسی  به کارگردانی جیمز کامرون  یک فیلم علمی تخیلی و حماسی و همچنین از جدید ترین فیلم های اکشن 2022 است.به دنبال اکران خود روی پرده سینماها در سال 2009 میلادی به پرفروش‌ ترین فیلم تاریخ سینما تبدیل شد. کامرون ساخت این فیلم را از سال 1994 میلادی شروع کرده بود. دلیل این فاصله 15 ساله میان نوشتن فیلم‌ نامه تا تولید آن نیز نبود تکنولوژی برای به تصویر کشیدن جلوه‌های برجسته این داستان بوده است.با دانلود فیلم آواتار 2 می توانید به تماشای این شاهکار تخیلی بشینید و از دیدن آن لذت ببرید. از همین رو، جای تعجب ندارد که ساخت دنباله فیلم «آواتار» بیش از یک دهه به طول انجامیده است. داستان فیلم «آواتار ۲» نسبت به فیلم قبلی، دارای جزئیات بسیار بیشتری است و با دقت فروانی به داستان فیلم اواتار2 پرداخته شده است. با اینکه فیلم اول دارای داستانی سرراست بوده اما این دنباله قرار است شخصیت‌های قهرمان و شرور پیچیده‌ای را به تصویر بکشد. با دانلود فیلم avatar 2 در کنار ما باشید.

محوریت اصلی فیلم

محوریت این فیلم اواتار2، خانواده جیک نیتیری، دو شخصیت اصلی فیلم اول، است. در این فیلم، آن‌ها مجبور می‌شوند تا خانه خود را ترک کنند و به بخشی از سیاره پاندورا بروند که در فیلم قبلی نشان داده نشده است. این دو، یک پسر انسان به نام اسپایدر به فرزندخواندگی گرفته‌اند. همین می‌تواند جنبه تازه‌ای به این فیلم بدهد. در ادامه این نقد و برسی می توانید با دانلود فیلم اکشن این فیلم زیبا را تماشا کنید. فیلم «آواتار ۲» همچنین اقیانوس‌های پاندورا را به تصویر خواهد کشید. علاوه بر این‌ها در اواتار 2 همانطور که از عنوان آن مشخص است با دنیایی پر از آب روبرو خواهیم بود. موجودات دریایی غول ‌پیکری در تریلر دیده می‌شوند که در فیلم اول وجود نداشتند. کامرون در سال ۲۰۱۰ به لس‌‌آنجلس تایمز گفته است:«من روی اقیانوس پاندورا تمرکز خواهم کرد که به همان اندازه غنی، متنوع، دیوانه‌ وار و خیال‌انگیز خواهد بود». بنابراین در آواتار ۲ از جنگل‌های بارانی به اقیانوس پاندورا سفر خواهیم کرد. کامرون قبلا به انترتینمنت ویکلی گفته است که راه آب، ترکیبی از دو عشق بزرگ او یعنی فیلمسازی و اکتشاف اقیانوس است. او در اینجا پیشگام فناوری جدیدی است که تکنیک‌های اغلب مورد استفاده شده برای شبیه ‌سازی کردن فیلمبرداری در زیر آب را مردود می‌شمارد. یکی از دلایل تاخیر طولانی تولید آواتار: راه آب به همین موضوع مربوط می‌شود. چراکه کامرون و عواملش برای ثبت تصاویر خیره کننده و واقعی از دنیا زیر آب مجبور بودند که منتظر پیشرفت فناوری بمانند. بنابر گفته‌ها، بسیاری از صحنه‌های فیلم مربوط به سواحل و همچنین جهان زیردریا خواهد بود. به همین دلیل، تکنولوژی‌ های بسیار پیشرفته‌ای برای فیلمبرداری این صحنه‌ها در زیر آب لازم بوده است. تا بتوانند همچین اثر شگفت انگیزی را خلق کنند. گفته شده که این فیلم، بیشتر روی جهان‌سازی تکیه خواهد کرد و بیشتر به فرهنگ ناوی خواهد پرداخت. با دانلود فیلم جدید لحظات خوشی در دنیای فیلم و سینما سپری کنید و لذت ببرید.

زمینه داستانی

در حالی که اواتار دوبله فارسی راه آب بیش از یک دهه پس از رخدادهای فیلم نخست جریان دارد، این فیلم روایت داستان خانواده سالی، مشکلاتی که به دنبال آن‌ها می‌آید، تلاش‌هایی که برای حفظ امنیت یکدیگر انجام می‌دهند،با  دانلود فیلم avatar 2 دوبله فارسی نبردهایی که کاراکتر های این برای زنده ماندن انجام می دهند و مصیبت‌هایی که متحمل می‌شوند، را آغاز می‌کند. جیک سالی و نایتیری خانواده‌ای را تشکیل داده و هر کاری می‌کنند تا در کنار یکدیگر باقی بمانند. با این حال دشمنی قدیمی برمی‌گردد تا کار نیمه تمامش را تمام کند و آنها مجبور می‌شوند تا خانه‌شان را ترک کنند و به اکتشاف در بخش‌های مختلف پاندورا بپردازند.با دانلود فیلم اواتار 2 دوبله فارسی به تماشا این حوادث شگفت انگیز بردازید

 

کلام اخر

لاکلن مرداک، مدیرعامل فاکس قرن بیست و یکم، در مصاحبه با ورایتی ادعا می‌کند که دنباله‌های آواتار گران‌ترین فیلم‌های تاریخ را تشکیل می‌دهند. گزارش شده است که چهار دنباله آواتار مجموعا بیش‌تر از یک میلیارد دلار هزینه به عبارتی هر کدام بیش‌تر از ۲۵۰ میلیون دلار هزینه خواهند داشت. هرچند این رقم ۲۵۰ میلیون دلاری در چند سال گذشته به هیچ وجه رقم عجیبی بنظر نمی‌رسد. اما اگر این گزاره که گران‌ترین فیلم‌ها معمولا در طول زمان بیش‌ترین درآمد و سود را دارند را درست در نظر بگیریم و با توجه به موفقیت‌ همه جانبه آواتار ۲۰۰۹ می‌توانیم از همین الان انتظار داشته باشیم که باری دیگر فیلمی از کامرون رکوردهای گیشه را جابجا خواهد کرد. شما میتوانید با دانلود فیلم 2022 و تماشا ان در کنار خانواده لحظات خوشی را سپری کنید

نظرات کاربران

حمید:

7 شهریور 1401 | 08:02

برای دیدن این فیلم واقعا لحظه شماری میکنم.

ایران:

27 مهر 1400 | 19:12

اوه پنج شیش ماه دیگه میاد

نظر شما چیست؟