خلاصه داستان سریال نمایش صبحگاهی ، The Morning Show

نگاهی درونی به زندگی افرادی که به آمریکا کمک می‌کنند صبح‌ها از خواب بیدار شوند، چالش‌های منحصربه‌فردی را که مردان و زنانی که این مراسم روزانه تلویزیونی را انجام می‌دهند، با آن مواجه می‌شوند.

باکس دانلود سریال

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

درباره سریال نمایش صبحگاهی ، The Morning Show

  • بازیگران: Jennifer AnistonReese WitherspoonBilly Crudup
  • کیفیت: 480 ، 720 ، 1080

دانلود سریال نمایش صبحگاهی The Morning Show فصل دوم: پس از درگیری با میزبان برنامه قبلی صبح ، میچ کسلر مشهور اما #رسوا شده توسط MeToo ، یک ایستگاه تلویزیونی در شهر نیویورک یک روزنامه نگار کج خلق جدید ، برادلی جکسون ، دختر مترقی و گرم داغ جنوبی را به عنوان همکار جدید استخدام می کند. میزبان کوری الیسون ، مدیر ایستگاه نقشه کشی در او این شانس را می داند که حرفه خود را بیشتر پیش ببرد. دیگر میزبان محبوب برنامه ، الکس لوی ، ناراضی از این واقعیت که او مجبور به جذب یک تازه کار است ، سعی می کند از این موقعیت جدید برای حرکت قدرت خود استفاده کند و بردلی را به یک متحد تبدیل کند. در همین حال ، میچ از پذیرش شکست امتناع می کند و سعی می کند همه کسانی را که در مورد رسوایی سوء استفاده جنسی وی اطلاع داشتند اما در حق او نادیده گرفته بودند ، در ایستگاه ببرد. شخصیت های دیگر عبارتند از چیپ بلک ، تهیه کننده و برنامه ساز بدبینانه برنامه ، هانا شونفلد ، کارمند ایستگاه و قربانی خاموش میچ از نظر احساسی ، یانکو فلورس ، عاشقانه و مشهورترین گزارشگر برنامه صبح ، کلر کانوی ، کارمند جوان بریتانیایی ایستگاه و دوست دختر مخفی یانکو ، و فرد ، مدیر اجرایی شلخته ایستگاه که سعی کرد به میچ کمک کند تا رسوایی را پنهان کند.

نظرات کاربران

مهدی:

5 اردیبهشت 1401 | 22:33

سلام و وقت بخیر - همون طور که می دونید این سریال فصل سوم هم قراره داشته باشته - میخواستم مطمئن بشم و بدونم که اگر منتشر شود شما باز هم قرار خواهید داد - با همین شرایطی که فصل دو را قرار دادید یعنی سانسور شده با زبان اصلی با قابلیت پخش آنلاین . خیلی ممنون از سایتتون - فصل دو را من نگاه کردم خیلی خوب بود و کارتون هم خوب بود دمتون گرم - لطفا بگین که قرار خواهید داد فصل 3 را یا نه پلیز :)

پاسخ:

5 اردیبهشت 1401 | 22:33

سلام خدمت شما کاربر گرامی. بله به محض در دسترس قرار گرفتن لینک های دانلود به روی وبسایت قرار داده خواهد شد

نظر شما چیست؟