خلاصه داستان سریال دکستر: خون جدید ، Dexter: New Blood

10 سال پس از ناپدید شدن دکستر مورگان در چشم طوفان لورا، او اکنون با نامی فرضی در ایرون لیک به دور از خانه اصلی خود در میامی، در ایالت نیویورک زندگی می کند...

باکس دانلود سریال

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

تیزر ها و تریلر های سریال دکستر: خون جدید ، Dexter: New Blood
تریلر رسمی فصل نهم سریال دکستر

درباره سریال دکستر: خون جدید ، Dexter: New Blood

  • بازیگران: Michael C. Hall Jack AlcottJulia Jones
  • کارگردان: Clyde Phillips
  • کیفیت: 480 ، 720 ، 1080

دانلود فصل نهم سریال Dexter 2021 دکستر خون جدید: در آخرین قسمت فصل ۸ سریال dexter با عنوان Remember The Monsters  اتفاقات عجیب و غریب فراوانی افتاد.  یک قسمت مانده به آخر فصل ۸ شاهد آن بودیم که خواهر دکستر دبرا طی یک درگیری تیر خورد اما در یک عمل جراحی موفق زنده ماند. اما وضعیت جسمانی او به دلیل سکته کردن در وضعیت بدی قرار داشت تا جایی که تنها در بیمارستان شانس زنده ماندن را داشت. شاید به همین دلیل بود که دکستر تصمیم گرفت تا خواهر خودش را هم بکشد و از یک زندگی سخت نجاتش بدهد! دکستر بدن خواهر خودش دبرا را نیز داخل دریا رها کرد و بعد از آن دیدیم که در قسمت آخر خودش  را هم  کشت. اما معلوم بود که خودکشی دکستر یک خودکشی نمایشی و فیک بود تا همسر و فرزندش با مسئله مردن و مرگپ دکستر کنار بیایند و بتوانند زندگی بی دردسری را داشته باشند، در حالی که خود او در یک منطقه دور مشغول کار به عنوان هیزم‌شکن شد.

در فصل نهم سریال Dexter همین پایان فصل قبلی ادامه داده می‌شود، اما چون ۱۰ سال از اخرین وضعیت دکستر گذشته است! این یعنی دکستر دیگر آن فردی که بود نیست و قاعدتا چندین و چندین و چند بار هویت خودش را عوض کرده تا بتواند از گذشته خود فرار کند. اما آیا او موفق به انجام این کار خواهد شد؟

در فصل ۹ سریال dexter که new blood یعتی خون جدید نام دارد ۱۰ سال از ناپدید شدن دکستر مورگان میگذرد و او اکنون با نامی جعلی دیگری دور از خانه اصلی خودش در میامی، در ایرون لیک ایالت نیویورک زندگی می کند… امیدواریم از دیدن فصل جدید سریال dexter لذت ببرید.

 

نظرات کاربران

فرشته:

28 شهریور 1401 | 16:33

لینک قسمت هفتم کیفیت 720 خراب شده، لطفا درستش کنید :(

پاسخ:

28 شهریور 1401 | 16:33

سلام خدمت شما. به زودی ویرایش خواهد شد

Farzad:

26 آذر 1400 | 02:32

قسمت سوم انیمیشن هست یه سایت خوب فیلم بدون سانسور نیست واقعا معنی فیلم دیدن رو بفهمیم

zizi:

24 آبان 1400 | 12:02

هر هفته یه قسمت میاد؟

نظر شما چیست؟