خلاصه داستان فیلم سجین 5 ، Sijjin 5

هیل با ظاهر متفاوت و رفتار عجیب خود توجه ها را به خود جلب کرد. او در خانه ای تاریخی و وهم آور در نوشهر به همراه مادرش ، مادربزرگ افسرده و عمه اش آزرا زندگی می کند. پدر هیل قبل از تولد او ناپدید شده بود و دیگر هرگز دیده نشد.....هیل یک کابوس از یک شب وحشتناک را می بیند. پدرش ، که او هرگز او را ندیده است ، او را به خانه ای قدیمی و عجیب دعوت می کند. این خانه خانه قدیمی پدربزرگش در روستای کاراین است ، که سالها پیش در آن مراسم ممنوعه برگزار شد.

درباره فیلم سجین 5 ، Sijjin 5

دانلود فیلم سجین 5 Sijjin 5 2018

هیل با ظاهر متفاوت و رفتار عجیب خود توجه ها را به خود جلب کرد. او در خانه ای تاریخی و وهم آور در نوشهر به همراه مادرش ، مادربزرگ افسرده و عمه اش آزرا زندگی می کند. پدر هیل قبل از تولد او ناپدید شده بود و دیگر هرگز دیده نشد…..هیل یک کابوس از یک شب وحشتناک را می بیند. پدرش ، که او هرگز او را ندیده است ، او را به خانه ای قدیمی و عجیب دعوت می کند. این خانه خانه قدیمی پدربزرگش در روستای کاراین است ، که سالها پیش در آن مراسم ممنوعه برگزار شد.

دانلود فیلم جدید سجین 5 از همراه مووی

فیلم سجین 5 محصول سال 2018 کشور ترکیه در ژانر ترسناک میباشد. سجین 5 توسط Alper Mestçi کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Merve Ates و Selim Aydin و Ece Baykal در آن ایفای نقش کرده اند

نظرات کاربران

نظر شما چیست؟