دانلود فیلم ایرانی متل قو با حضور تینا آخوندتبار و دانیال عبادی با لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی متل قو با کیفیت DVDRip 720p از سایت همراه مووی

دانلود رایگان فیلم متل قو با حجم کم و عالی

Download Film Irani Motel Ghoo

دانلود فیلم ایرانی متل قو

نام فیلم: متل قو

ژانر: اجتماعی

سال تولید: 1391

سال انتشار: 1394

محصول کشور: ایران

مدت زمان: 96 دقیقه

نویسنده: علیرضا معتمدی

کارگردان: مسعود نوابی

تهیه کننده: بیژن امکانیان

اطلاعات بیشتر: کلیک کنید

ستارگان: دانیال عبادی، تینا آخوندتبار، مجید حاجی زاده، سولماز حصاری، مونا فرجاد، کیانوش گرامی، میرطاهر مظلومی، میثم رازفر، مهروز ناصر افروز و سیدجواد یحیوی

خلاصه داستان فیلم : پری (سولماز حصاری )و شاهین(مجید حاجی زاده) زوجی هستند که به تازگی بچه دار شده اند و به منظور سفر شمال از دو دوست خود سایه(تینا آخوندتبار) وامید (دانیال عبادی) نیز دعوت میکنند که با آنها همسفر شوند.

امید که به تازگی از همسر خود جدا شده فردی بی برنامه و خوشگذران است و برعکس سایه بسیار به برنامه ریزی پایبند است که به تازگی از آمریکا برگشته است که همین موضوع از ابتدای سفر موجب اختلاف این دو میشود وقتی به شمال میرسد در ویلایی در متل قو اقامت میکنند و ..

همه فکر می‌کنند امید و سایه برای هم آفریده شده‌اند، اما تنها نقطهٔ مشترکِ آن‌ها تنفر از ازدواج و مسئولیتِ بچه‌دار شدن است…داستان با کشمکشهایی بین آنها ادامه پیدا میکند تا اینکه در ماجرایی کاملا اتفاقی پری و شاهین به جرم حمل مواد مخدر بازداشت میشوند و قرار میشود که فرزند آنها تا روشن شدن تکلیف آنها به بهزیستی واگذار شود.

سایه و امید که هردو از دوستهای بسیار نزدیک آنها هستند در ابتدا اجازه ی این کار را نمیدهند و وقتی که میفهمند برای اینکه جلوی سپرده شدن کودک به بهزیستی را بگیرند باید عقد موقت کنند قبول میکنند …..


دانلود فیلم ایرانی متل قو با لینک مستقیم رایگان

متل قو سینمایی کامل دانلود

پیشنهاد میشه همچنین ببینید