دانلود فصل سوم سریال دردویل Daredevil بی باک

دانلود فصل سوم سریال دردویل Daredevil بی باک با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم

دانلود رایگان سریال Daredevil (دردویل) فصل سوم با حجم کم و عالی

دانلود فصل سوم سریال دردویل Daredevil بی باک

مشخصات سریال :

نام سریال : دردویل – Daredevil

نام فارسی سریال : بی باک

شبکه پخش کننده : NetFlix

امتیاز : 8.7 از 279.741 کاربر

ژانر : اکشن , علمی تخیلی , هیجان انگیز

محصول : 2015 | آمریکا

رده سنی : +15

مدت زمان : 45 دقیقه

سازنده : Drew Goddard

ستارگان : Charlie Cox, Vincent D’Onofrio, Deborah Ann Woll

اطلاعات بیشتر:کلیک کنید

دانلود فیلم های 2019 = جهت دانلود فصل سوم سریال دردویل به ادامه مطلب مراجعه کنید…

دانلود فصل سوم سریال دردویل Daredevil بی باک :

داستان سریال درباره شخصیتی با نام مت مورداک می باشد، کسی که در کودکی بینایی خود را از دست داد اما در عوض حواس خارق العاده ای را به دست آورد. حال او در روز به عنوان یکی وکیل، و در شب به عنوان یک ابر قهرمان در نیویورک مدرن با بی قانونی مبارزه می کند.

سریال دردویل Daredevil بی باک محصول جدید کمپانی Netflix است که بر اساس یکی از داستان های کمیک شرکت Marvel ساخته شده که طرفداران مارول را بیشتر از قبل کرده است. اگر به دنبال سریالی زیبا اکشن و هیجان انگیز هستین این سریال دیدنی را از دست ندهید.

 

به نظر می رسد که در فصل ۳ سریال دردویل Daredevil ، ویلسون فیسک تلاش خواهد کرد تا به آزادی دست یابد ولی مردم در سمت کینگپین قرار ندارند. همانطور که سریال های نتفلیکس در گوشه دنیای سینمایی مارول در حال بازگو کردن داستان های مختلف ابرقهرمانان می باشد، امسال شاهد خواهیم بود که دردویل، لوک کیج و جسیکا جونز به مقابله با تهدیداتی از فصل های قبلی خود و همچنین سریال The Defenders (مدافعان) می پردازند. جسیکا جونز با آسیب روحی از کشتن کیلگریو رو به رو می شود و این در حالی است که لوک با دنی و میستی همکاری می کند و دردویل نیز بار دیگر به مقابله با ویلسون فیسک می رود.

ویلسون فیسک اگرچه در ابتدا در کتاب های کمیک، شخصیت منفی ای برای مرد عنکبوتی بوده ولی آرام آرام به دشمن اصلی دردویل تبدیل شده است. به همین ترتیب، فصل اول سریال دردویل، این رییس جنایتکار را به عنوان بازتاب تاریکی از شیطان هلزکیچن قرار داده است. در فصل دوم چندان به ویلسون فیسک پرداخته نشد ولی مطمئنا در فصل سوم او بازخواهد گشت. در فصل سوم دردویل، فیسک تکامل می یابد و بیننده ها شاهد این خواهند بود که او همانند کتاب های کمیک، به تکبر و اعتماد به نفس زیادی دست خواهد یافت. و در حالی که همه این ها خبر بدی برای مت مورداک می باشد ولی فیسک راهی برای بیرون آمدن از زندان پیدا خواهد کرد.

تصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری فصل سوم سریال دردویل منتشر شده که صحنه ای در دادگاه مرتبط با محاکمه فیسک را نشان می دهد.

 

تصاویر پشت صحنه فصل سوم سریال دردویل Daredevil بی باک :

فصل سوم سریال دردویل Daredevil بی باک

فصل سوم سریال دردویل Daredevil بی باک

 

فصل سوم سریال دردویل Daredevil بی باک

 

پیشنهاد میشه همچنین ببینید

تریلر فصل 3 سریال Daredevil