خلاصه داستان فیلم ، Creed II

تحت تعلیم راکی ​​بالبوآ، آدونیس کرید، قهرمان تازه تاج‌گذاری شده سنگین وزن، با ویکتور دراگو، پسر ایوان دراگو، روبرو می‌شود.

درباره فیلم ، Creed II

دانلود فیلم کرید 2 Creed II 2018

سال ها پس از اینکه آدونیس کرید زیر نظر راکی ​​بالبوآ نامی برای خود دست و پا کرد، بوکسور جوان قهرمان سنگین وزن جهان شد. در حالی که زندگی با آن پیروزی و ازدواج او با بیانکا خوب است، زمانی که ایوان دراگو، بوکسور روسی که پدر آدونیس، آپولو را کشت، به همراه پسرش، ویکتور، برای به چالش کشیدن آدونیس، به فیلادلفیا می رسد. برخلاف توصیه راکی، آدونیس چالش را بدون مشارکت مربی خود می پذیرد و بهای آن را در مبارزه تنبیهی می پردازد که تنها با یک نکته فنی برنده می شود. آدونیس که اکنون مجروح و ضعیف شده است، نمی تواند خود را به بازی بازگرداند و روحیه و عنوان خود را در خطر می گذارد. خانواده آدونیس و راکی ​​با هم باید راهی برای احیای مجدد روحیه جنگجوی آدونیس برای رویارویی با آینده در هر انتخابی که او انجام دهد پیدا کنند. در همین حال، خانواده دراگو مشکلات خاص خود را دارند تا بتوانند احترامی را که در سرزمین مادری خود به دست راکی ​​از دست داده بودند، به دست آورند، زیرا آنها متعجب هستند که آیا واقعاً ارزش آن را دارد یا خیر.

فیلم کرید 2 محصول سال 2018 کشور آمریکا در ژانر های اکشن ، درام و ورزشی میباشد. فیلم جدید کرید 2 توسط Steven Caple Jr. کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Michael B. Jordan و Sylvester Stallone و Tessa Thompson در آن ایفای نقش کرده اند.

تماشای این فیلم ها به شما پیشنهاد میشود

نظرات کاربران

جلال:

22 اردیبهشت 1398 | 16:40

صدای دوبله به حدی با صدای زبان اصلیش قاطیه که خیلی جاها اصلا نمیشه فهمید چی میگن ولی خود فیلم عالیه ممنون بابت زحماتتون

پاسخ:

22 اردیبهشت 1398 | 16:40

ممنون از نظرتون .

نظر شما چیست؟